Pazartesi, Kasım 04, 2013

8 ekim'13 salı / tatavla

İşten dolayı geç katıldım. Fehmi kapıdan girer girmez sahnedeki doğacın içine aldı. Saçma bir sahneydi, çok eğlendim. Seza ve Derya da vardı bugün, Nurcan gelememiş. Çalışma bitince Sezalara onlar yokken ufaktan ortak bir dil ve tavır yakaladığımızı anlattı Fehmi ve şu an projenin ilk aşamasını sonlandıracak seviyeye epey yaklaştığımızı söyledi. Yani ortak ve nötr bir yerde herkesin sahnede “bakılabilir, izlenebilir” hale geldiği, kendi clownunu ortaya çıkardığı, kendi sahne eğilimlerini ve tavrını çıkardığı yer. Güzel…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder