İşten dolayı geç katıldım. Fehmi kapıdan girer girmez
sahnedeki doğacın içine aldı. Saçma bir sahneydi, çok eğlendim. Seza ve Derya
da vardı bugün, Nurcan gelememiş. Çalışma bitince Sezalara onlar yokken ufaktan
ortak bir dil ve tavır yakaladığımızı anlattı Fehmi ve şu an projenin ilk
aşamasını sonlandıracak seviyeye epey yaklaştığımızı söyledi. Yani ortak ve
nötr bir yerde herkesin sahnede “bakılabilir, izlenebilir” hale geldiği, kendi
clownunu ortaya çıkardığı, kendi sahne eğilimlerini ve tavrını çıkardığı yer.
Güzel…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder