son bir 10 gündür bir türlü programları çakıştırıp prova
alamadığımız için Fehmi’nin isteği üzerine durumumuzu konuşmak için buluşuldu.
Prova iptal edilmesi çok motivasyon kırıcı oluyor, insanların koşullarını da
anlıyoruz fakat gelecek için endişeliyiz. Seza ve Derya’nın programları şimdiye
kadar belirleyici oldu. Fehmi, eğer hep beraber devam etmek zor hale gelirse
aklında farklı şekilde devam etmek adına bir şeyler olduğundan bahsetti.
Dışarıdan direkt metin ve tasarım önerisi. Bunların yaratıcı atölye havası
içinde kendiliğinden belirlemesi daha güzel ama olmazsa o yola başvurulabilir.
Ya da vakti uyanlar arasında ikili ve üçlü ayrı bir şeyler de bakılabilir.
Başka ne gibi alternatifler olabilir onlar konuşuldu. Sahnede oyuncunun
büyümesi “oraya ait olması, orada yaşamasıyla” orantılı. Fehmi, Türk
tiyatrosunda ya meddahlık gibi bir tarzla oyuncunun kendini küçülttüğünü ya da
bir rolün arkasına sığınıp oradan büyümeye çalıştığını söyledi. Yapmaya
çalıştığımız şey tam da bu büyüme için “orada olma” halini aramak olacak. Pazar
beşte yine buluşuyoruz…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder