Saat 12
de buluşuldu. Biz yarım saat kadar ısındık, sonrasında Fehmi gelince akışa
geçtik. Bir önceki gün teknik olarak olan ama enerji olarak eksik kalan yerler
bugün epey güçlü oldu. Özellikle giriş çok ritmik ve güçlü başladı ve bir süre
oyunu yüksek götürdü. Ancak oyun ortalarda biraz düştü. Bugünkü en güzel şey,
ne olursa olsun kimsenin oyunu hiç bir anında bırakmamasıydı: "oyuna sahip
çıktık!" Artık oyunun seyirciye ihtiyacı olduğu çok açık, buluşma anında
parlayacak çok şey olduğunu söyledi Fehmi. Ama yine de "biraz daha
sabır" deyip yaptıklarımızın arkasında ısrarla durmamız gerekiyormuş.
Öğleden sonra, derya gitti ve biz de oyunun orta kısmı
için ne yapmamız gerektiğini aradık. Verimli bir çalışma oldu. Oyun ortalarda
"rölantiye" giriyordu. Bir enerji patlamasına da ihtiyaç vardı
tiranlardan önce. Sahnede doğaçlarken sezanın "buldum!" kısmına çok
enerjik bir sevinme oyunu ekledik. Bu enerjik sahne bu sayede ortaları da çok
yüksek kılacak diye umuyoruz. Ayrıca zarf sahnesinden sonraki "arayışı" da kesik ve yüksek bir ritimle çalıştık, epey güzel oldu. Yarına bir ip oyununu çalışmak kaldı artık.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder