Öğleden
önce Derya'nın sahnelerini teknik anlamda çalıştık. Stiller arası geçişler
genelde deryaya denk geldiği için, esasen onun ritmi üzerinden farklı partlar
arası ritim farklarının da altını çizmiş olduk.
Sonrasında aldığımız akış ise epey düşüktü. Ama Fehmi’nin dediğine göre bu önemli değil, çünkü teknik olan şeyler iyi işliyor ve belli bir seviyenin altına indirmiyor oyunu. Tek kötü olan oyunun düşük başlamasıydı. O da biraz benden kaynaklandı sanırım. Karakterin yeni ritmiyle "burada olma" durumuna tam alışamadım. Belki de yeterince çalışmadığımdan bedenim eski ritme dönmek istedi. Genelde arkada oynama eğilimimiz var bir de.
Ayrıca oyunun çekim işlerini, afiş ve tanıtım işleri de konuşuldu sonrasında. Bir problem de şu: paravanı demonte hale getirmek gerekecek olası turneler için. Sezanın birkaç önerisi var, bakalım...
Sonrasında aldığımız akış ise epey düşüktü. Ama Fehmi’nin dediğine göre bu önemli değil, çünkü teknik olan şeyler iyi işliyor ve belli bir seviyenin altına indirmiyor oyunu. Tek kötü olan oyunun düşük başlamasıydı. O da biraz benden kaynaklandı sanırım. Karakterin yeni ritmiyle "burada olma" durumuna tam alışamadım. Belki de yeterince çalışmadığımdan bedenim eski ritme dönmek istedi. Genelde arkada oynama eğilimimiz var bir de.
Ayrıca oyunun çekim işlerini, afiş ve tanıtım işleri de konuşuldu sonrasında. Bir problem de şu: paravanı demonte hale getirmek gerekecek olası turneler için. Sezanın birkaç önerisi var, bakalım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder