10.30
da başladı çalışma. Millet epey yorgun gözüküyordu. Ufak bir ısınma
çalışmasının ardından önce Derya’ya bir gün önce bulduğumuz “bulduk!” sahnesini
gösterdik. Sonra da “ip oyununa” çalıştık. Oyunun öncesindeki “elektrik
çarpması” sahnesine de dün düşündüğümüz şekliyle yeniden doğaçladık. Saat 13.00
da akışa başlandı, güzel bir akıştı. Ufak ayrıntılardan zevk almaya başladıkça “notlar”
daha parlatmaya başladı oyunu. Oyunun öylesine çıkmadığını, üzerine incelikli
olarak çalışıldı gösteriyor bu da. Fehmi oyunun başında uzay boşluğu, dünya vs.
gibi görüntülerden oluşan ufak bir video göstermeyi önerdi. Seyirciyi fazla manipüle
eder diye karşı çıkıldı ama belki sadece seyirci alınırken ufak bir videonun
dönebilir mi diye de sorduk.
Akıştan sonra yemek yedik beraber tiyatro ve hayat
üzerine fikirler, hayaller, planlar, olaylar olaylar…
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder